مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:152021-01-26سياسي

مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر در کردستان ایجاد می شود


در دیدار استاندار کردستان با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، مقرر شد با حمایت این ستاد و همکاری دستگاه های استانی، مرکز ماده 16 به منظور نگهداری و درمان معتادان متجاهر، - ایسنا/کردستان در دیدار استاندار کردستان با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، مقرر شد با حمایت این ستاد و همکاری دستگاه های استانی، مرکز ماده 16 به منظور نگهداری و درمان معتادان متجاهر، در استان ایجاد شود.

بهمن مرادنیا طی نشستی با ریاست دکتر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بر ضرورت ایجاد و راه اندازی مرکز ماده 16 در استان تاکید کرد و مقرر شد، طی 2 ماه با استفاده از امکانات موجود و با همکاری دستگاه های استانی از جمله سپاه، مکان مورد نیاز فراهم و هزینه تجهیزات و نگهداری و درمان معتادان نیز از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین شود.

وی عنوان کرد: به منظور کمک به خانواده های معتادان، با استفاده از ظرفیت خیرین استان در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی و ایجاد اشتغال برای آنان اقدام شود.

با توجه به افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در استان، معاونت مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد موظف شد در خصوص تشویق فعالان حوزه مقابله با عرصه استان، بررسی و پیشنهادات خود را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر در کردستان ایجاد می شود

مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر در کردستان ایجاد می شود