مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 04:052021-01-26ورزشي

شایسته حضور در جام جهانی فوتسال هستیم/ ایران باید در لیتوانی باشد


مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ویتنام می گوید این تیم معیارهای حضور در جام جهانی فوتسال را دارد و در صورت عدم برگزاری مسابقات انتخابی در آسیا، - این تیم باید راهی جام جهانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که در حکم تعیین پنج سهمیه این قاره برای جام جهانی فوتسال بود، خبرهای مختلفی از نحوه تعیین تیم های آسیایی برای حضور در جام جهانی منتشر شد.

سیستم رنکینگ و توجه به لیگ فوتسال کشورهای مختلف از جمله معیارهایی است که گفته می شود AFC برای تعیین سهمیه های قاره آسیا در جام جهانی (به میزبانی لیتوانی) مورد توجه قرار خواهد داد.

به نظر می رسد در صورت برقراری سیستم تعیین سهمیه از سوی AFC، حضور ایران، ژاپن و تایلند در جام جهانی قطعی است و کشورهایی چون ویتنام، لبنان، ازبکستان، کویت و اندونزی باید برای دو سهمیه باقیمانده رقابت کنند.

آنتونیو گارسیا که به عنوان مربی در تیم ملی فوتسال ویتنام و تیم باشگاهی تای سون نام این کشور مشغول به کار است در گفتگو با خبرنگار مهر ، به بحث انتخاب سهمیه های آسیا پرداخت و تاکید کرد که ویتنام از تیم هایی است که شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

گارسیا در این خصوص گفت: بهترین حالت این بود که AFC مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کند ولی شرایط این اجازه را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته حضور در جام جهانی فوتسال هستیم/ ایران باید در لیتوانی باشد

شایسته حضور در جام جهانی فوتسال هستیم/ ایران باید در لیتوانی باشد