مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 02:552021-01-25اقتصادي

تولید سالانه 540 تن ماهی قزل آلا در مجتمع پرورش ماهی پالنگان کامیاران


سالانه بیش از 540 تن ماهی قزل آلا در مزارع پرورش ماهی پالنگان تولید می شود که زمینه اشتغالزایی برای 100 خانوار را فراهم ساخته است.

- بهرام کوشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: در حاشیه روستای پالنگان با بهره گیری از منابع آبی منطقه 50 مزرعه پرورش ماهی قزل آلا احداث شده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های مجتمع پرورش ماهی شیلات پالنگان تصریح کرد: سالانه بیش از 540 تن ماهی قزل آلا در مزارع پرورش ماهی پالنگان تولید می شود که زمینه اشتغالزایی برای 100 خانوار این روستا را فراهم ساخته است.

کوشکی اذعان داشت: مجتمع شیلات پالنگان سالانه 540 تن ماهی قزل آلا تولید می کند که علاوه بر مصرف استان به کشور عراق نیز صادر می شود و طبق برآوردهای صورت گرفته سالانه 10 میلیارد تومان ارزآوری برای کشور فراهم ساخته است.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران گفت: با همکاری بخش خصوصی هیچ کمبودی در زمینه پرورش و تکثیر ماهیان سردآبی قزل آلا در روستای پالنگان وجود ندارد و خوراک مورد نیاز نیز در این منطقه تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، توسعه مجتمع شیلات کامیاران در روستان پالنگان نیازمند توسعه زیر ساخت های شبکه توزیع برق است چرا که سیستم آن به دلیل فرسوده بودن توان تحمل بار اضافی را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 540 تن ماهی قزل آلا در مجتمع پرورش ماهی پالنگان کامیاران

تولید سالانه 540 تن ماهی قزل آلا در مجتمع پرورش ماهی پالنگان کامیاران