مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 22:002021-01-25اقتصادي

صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی از بازگشت ارز معاف شدند


تجار ایرانی فعال در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی مهندسی ویژه سال های 1398 و 1399 علاوه بر معافیت از پرداخت مالیات از بازگشت ارز نیز معاف هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: تجار ایرانی فعال در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی مهندسی ویژه سال های 1398 و 1399 علاوه بر معافیت از پرداخت مالیات از بازگشت ارز نیز معاف هستند.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برابر با بخشنامه اخیر معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، اعمال نرخ صفر مالیاتی به درآمد حاصل از صادرات کالا و خدمات، منوط به برگشت ارز حاصل از صادرات طبق مقررات اعلامی بانک مرکزی به چرخه اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: اعمال نرخ صفر مالیاتی موضوع ماده 141 قانون مالیات های مستقیم به درآمد حاصل از صادرات کالا و خدمات برای عملکرد سال های 1397 تا 1399 منوط به برگشت ارز حاصل از صادرات، طبق مقررات اعلامی بانک مرکزی به چرخه اقتصادی کشور با رعایت مقررات مربوط است.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با بیان اینکه تجار ایرانی فعال در حوزه صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی مهندسی ویژه سال های 1398 و 1399 علاوه بر معافیت از پرداخت مالیات از بازگشت ارز نیز معاف هستند، تصریح کرد: صادرات بخش کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی برای عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی از بازگشت ارز معاف شدند

صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی از بازگشت ارز معاف شدند