مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-25سياسي

آمادگی ایران برای کمک به بازسازی مناطق آزاد شده در جمهوری آذربایجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در باکو به سر می برد، در ادامه دیدار های امروز (دوشنبه) با مقامات جمهوری آذربایجان با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان که عهده دار مسؤولیت طرف .

- وزیر امور خارجه در دیدار با معاون نخست وزیر آذربایجان آمادگی ایران را برای ورود جدی و موثر در حوزه بازسازی مناطق آزاد شده این جمهوری به ویژه در ابعاد انرژی، فنی و مهندسی، کشاورزی، مین روبی و تعمیر مساجد و اماکن تاریخی و فرهنگی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در باکو به سر می برد، در ادامه دیدار های امروز (دوشنبه) با مقامات جمهوری آذربایجان با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان که عهده دار مسؤولیت طرف آذربایجانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور نیز است، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آخرین تحولات روابط در حوزه اقتصادی و دیگر همکاری های مهم فیمابین دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

* آمادگی ایران برای ورود جدی و موثر در حوزه بازسازی مناطق آزاد شده ظریف در این دیدار با قدردانی از جایگاه ویژه شاهین مصطفی یف و تلاش وی در تحقق همکاری های دو کشور به ویژه با توجه به دستاورد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای کمک به بازسازی مناطق آزاد شده در جمهوری آذربایجان

آمادگی ایران برای کمک به بازسازی مناطق آزاد شده در جمهوری آذربایجان