مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-25اقتصادي

زیر بار همکاری با شرکت پیمانکار مدیریت پسماند عفونی اراک نمی رویم


رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: شرکت پیمانکار جهت مدیریت پسماندهای عفونی اراک صداقت ندارد و زیر بار همکاری با این شرکت نمی رویم.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: شرکت پیمانکار جهت مدیریت پسماندهای عفونی اراک صداقت ندارد و زیر بار همکاری با این شرکت نمی رویم.

دکتر بحرینی ششم بهمن ماه در صحن رسمی شورای شهر اراک با اشاره به اینکه سازمان نظام پزشکی استان مرکزی دارای حدود هزار عضو است، اظهار کرد: برخی از همکاران به دلیل جذب پزشک در کشورهای منطقه و اختلاف بالای درآمدی در این کشورها نسبت به ایران، جذب این کشورها شده اند.

وی با اشاره به تعیین تعرفه به عنوان یکی از وظایف سازمان نظام پزشکی که از سازمان گرفته شده است و با بیان اینکه باید این حق مجددا بازگردد، افزود: پزشکان با وجود همه مشکلات و همخوان نبودن تعرفه ها با تورم روز، همچنان خدمات خود را ارائه می کنند.

با توجه به تغییر نرخ ارز، خرید تجهیزات جدید درمانی تشخیصی هزینه بالایی دارد و تعرفه های کنونی اصلا مناسب نیست و ادامه این روند قطعا بسته شدن مراکز درمانی و تصویربرداری یا کاهش پذیرش بیمار را به دنبال خواهد داشت.

بحرینی تصریح کرد: دستگاه ام آر آی دو میلیون دلار و دستگاه سی تی اسکن نیز بیش از یک میلیون دلار قیمت دارد و مسلما این تعرفه ها جوابگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار همکاری با شرکت پیمانکار مدیریت پسماند عفونی اراک نمی رویم

زیر بار همکاری با شرکت پیمانکار مدیریت پسماند عفونی اراک نمی رویم