مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-25ورزشي

خطیبی: چند موقعیت از دست دادیم


تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی عصر امروز در نشست پایانی دیدار مقابل پرسپولیس تهران که با برتری آلومینیوم همراه بود، با اشاره به تغییر ترکیب در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی گفت: با آنالیز تیم پرسپولیس نفرات خوبی را به زمین مسابقه فرستادیم که در بخش دفاعی و شکل دفاع نیز این تغییرات مثبت و قابل قبول بود.

  وی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس به جز تک گل موقعیت خاصی روی دروازه این تیم نداشت اضافه کرد: تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست دادیم و سعی کردیم که در نیمه نخست همین نتیجه را حفظ کنیم تا در نیمه دوم برنامه دیگری را در زمین مسابقه اجرا کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: در نیمه دوم تغییراتی را در زمین داشتیم و با جابجایی چند بازیکن در پی حفظ نتیحه بودیم اما در عین حال تلاش کردیم تا از دفاع چپ و راست پرسپولی نفوذ کنیم که در اواسط نیمه دوم می توانستیم به گل سوم و چهارم نیز دست پیدا کنیم که این امر محقق نشد.

  وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیمم که با غیرت و تمام توان موفق شدند خاطره خوشی برای مردم اراک از نخستین تقابل آلومینیوم مقابل پرسپولیس رقم بزنند قدردانی کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: چند موقعیت از دست دادیم

خطیبی: چند موقعیت از دست دادیم