مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-25ورزشي

خطیبی: چند موقعیت را از دست دادیم


تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست دادیم -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک , رسول خطیبی در نشستی پایانی دیدار مقابل پرسپولیس تهران که با برتری آلومینیوم همراه بود با اشاره به تغییر ترکیب در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی گفت : با آنالیز تیم پرسپولیس نفرات خوبی را به زمین مسابقه فرستادیم که در بخش دفاعی و شکل دفاع نیز این تغییرات مثبت و قابل قبول بود .

  وی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس به جز تک گل موقعیت خاصی روی دروازه این تیم نداشت اضافه کرد : تیم ما در دو موقعیت به گل دست پیدا کرد و چند موقعیت را نیز از دست دادیم و سعی کردیم که در نیمه نخست همین نتیجه را حفظ کنیم تا در نیمه دوم برنامه دیگری را در زمین مسابقه اجرا کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود : در نیمه دوم تغییراتی را در زمین داشتیم و با جابجایی چند بازیکن در پی حفظ نتیحه بودیم اما در عین حال تلاش کردیم تا از دفاع چپ و راست پرسپولی نفوذ کنیم که در اواسط نیمه دوم میتوانستیم به گل سوم و چهارم نیز دست پیدا کنیم که این امر محقق نشد .

  وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار خاطرنشان کرد : به بازیکنان تیمم که با غیرت و تمام توان موفق شدند خاطره خوشی برای مردم اراک از نخستین تقابل آلومینیوم مقابل پرسپولیس رقم بزنند قدردانی تبریک میگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: چند موقعیت را از دست دادیم

خطیبی: چند موقعیت را از دست دادیم