مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-25اقتصادي

بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی لیلاز زواره


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردستان گفت: با حضور معاون امور مجلس، و استان های وزارت میراث فرهنگی، کشور اقامتگاه بوم گردی لیلاز در روستای علی آباد زواره افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردستان گفت: با حضور معاون امور مجلس، و استان های وزارت میراث فرهنگی، کشور اقامتگاه بوم گردی لیلاز در روستای علی آباد زواره افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهدی مشهدی، امروز (دوشنبه-6 بهمن)، در مراسم افتتاح اقامتگاه بوم گردی لیلاز زواره، اظهار کرد: مرمت و راه اندازی اقامتگاه بوم گردی زواره در زمینی به مساحت 700مترمربع و زیربنای 500مترمربع با اعتبار 8 میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات دولتی انجام شده است که با قرار گرفتن در نزدیکی کویر پتانسیل خوبی برای پذیرایی از گردشگران دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان اردستان موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده اند، افزود: تا پایان سال با سرمایه گذاری 60میلیارد ریالی بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت دولتی 7 اقامتگاه بوم گردی جدید در شهرستان اردستان آماده بهره برداری خواهد شد که با احتساب هشت اقامتگاه فعلی، تعداد آنها به 15 اقامتگاه خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی لیلاز زواره

بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی لیلاز زواره