مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-25سياسي

اختصاص 31 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات به میراث فرهنگی اردستان


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به اردستان از اختصاص 31 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات برای میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به اردستان از اختصاص 31 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات برای میراث فرهنگی این شهرستان خبر داد.

جواد واحدی، امروز (دوشنبه- 6 بهمن) در کارگروه میراث فرهنگی شهرستان در مجتمع فرهنگی طباطبایی نژاد اردستان، اظهار کرد: شهرستان اردستان زیر سایه کاشان و اصفهان قرار دارد و آنگونه که باید به معرفی فرصت هایی که در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان وجود دارد توجه نشده است.

وی با اشاره به بازدید از ابنیه های تاریخی شهرستان اردستان، افزود: مبلغ 5 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اقامتگاه بوم گردی لیلاز زواره اختصاص داده شد و کاخ روستای امیرآباد زواره توسط صندوق احیاء میراث فرهنگی مرمت و تحویل بخش خصوصی برای راه اندازی و بهره برداری قرارمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه نهایتا تا یک هفته آینده نسبت به تعیین تکلیف و معرفی مسئول پایگاه بافت تاریخی زواره و قنات دوطبقه اقدام خواهد شد، گفت: مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 31 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات به میراث فرهنگی اردستان

اختصاص 31 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات به میراث فرهنگی اردستان