مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-25سياسي

کوتاهی برخی از مسئولین موجب افزایش مراجعات به دادستانی است


دادستان پارس آباد با شاره به افزایش مراجعین به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان گفت: دلیل عمده این افزایش مراجعات مردم کوتاهی برخی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین رنجبر بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بر پایه مردم سالاری دینی بوده و مسئولین در این نظام خادمان ملت معرفی شده اند.

وی به مشکلات مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: با جایگاهی که مردم در این نظام مقدس دارند زیبنده نیست ارباب رجوع در مراجعه به ادارات دولتی رنجیده خاطر شود که این در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست.

رنجبر کوتاهی برخی ادارات در عمل به وظایف قانونی خود را باعث افزایش مراجعه مردم به دادستانی و دادسرای عمومی و انقلاب پارس آباد عنوان کرد و افزود: توصیه ما این است تکریم ارباب رجوع در تمام بخش های دولتی به دقت رعایت شده و مراجعین حتی در صورت عدم توفیق در خواسته خود شأن و منزلتشان حفظ شود.

شورای پارس آباد شهردار این شهر را انتخاب کند فرماندار پارس آباد نیز در این جلسه با انتقاد از اعضای شورای شهر در عدم انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد: مردم هر روز از اول صبح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی برخی از مسئولین موجب افزایش مراجعات به دادستانی است

کوتاهی برخی از مسئولین موجب افزایش مراجعات به دادستانی است