مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-25سياسي

تجلیل رهبر انقلاب از برجستگی های علمی و فنی و اخلاص شهید فخری زاده


خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خانواده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده عصر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تجلیل از برجستگی های علمی و فنی شهید فخری زاده و حضور سخت کوشانه آن دانشمند عالی مقام در میدان علم و عمل، گفتند: علوّ مقامی که خداوند با شهادت به آن بزرگوار عطاء کرد، مزد زحمات و اخلاص کم نظیر او بود و این مقام با هیچ یک از مقام های دنیوی قابل مقایسه نیست.

رهبر انقلاب اسلامی، عظمت یافتن نام شهید فخری زاده در میان عموم مردم و ابراز تأسف بسیاری از جوانان از ناشناخته بودن او در زمان حیاتش را از دیگر آثار اخلاص شهید دانستند.

ایشان همچنین گفتند: همسران شهدا در اجر آنها شریک هستند و از خداوند می خواهیم که صبر و آرامش خود را بر دل های شما نازل فرماید و به توفیق الهی بتوانید حرکت خود را متناسب با شأن شهید ادامه دهید.

در این دیدار، همسر و فرزندان شهید فخری زاده با قدردانی از پیام محبت آمیز و روشنگر رهبر انقلاب اسلامی پس از ترور شهید فخری زاده، تبیین جریان فکریِ شهدای جهاد علمی و الگوسازی از آنان را مورد تأکید قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل رهبر انقلاب از برجستگی های علمی و فنی و اخلاص شهید فخری زاده

تجلیل رهبر انقلاب از برجستگی های علمی و فنی و اخلاص شهید فخری زاده