مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:302021-01-25ورزشي

گل محمدی:باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم


باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم و راهمان را با وحود مشکلات و کمبودهایی که هست ادامه دهیم و شرایط را طوری رقم بزنیم که سربلند از مشکلات عبور کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک , یحیی گلمحمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک که با شکست 2 بر 1 این تیم همراه بود در جمع خبرنگاران گفت : بازی را امروز خوب شروع کردیم و به گل نیز دست پیدا کردیم و حتی میتوانستیم به گل دوم نیز دست پیدا کنیم که محقق نشد .

  وی افزود : تیم آلومینیوم در کل نود دقیقه دو موقعیت را ایجاد کرد که همان دو موقعیت به صورت سانتر به گل تبدیل شد و تلاش های ما برای جبران این نتیجه بدون ثمر ماند .

  سرمربی پرسپولیس تهران اضافه کرد : در زمینی که فوتبال بازی کردن خیلی سخت است ضربات ایستگاهی تعیین کننده سرنوشت بازی است که آلومینیوم اراک به خوبی از این شرایط بهره برد و توانست ما را شکست دهد.

گلمحمدی بر لزوم تمرکز بیشتر بروی تمرینات تا کسب نتایج بهتر در دیدارهای بعدی تاکید کرد و گفت : در دیدار امروز دو تن از دفاع های وسط خود را بخاطر شرایط دیدار قبل به همراه نداشتیم و مصدومیت این دو بازیکن تاثیر خود را بر بازی گذاشت .

  وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان بر سر راه پرسپولیس اضافه کرد : باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم و راهمان را با وحود مشکلات و کمبودهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی:باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم

گل محمدی:باید سرسختانه دنبال حفظ تمرکز باشیم