مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-25بين الملل

رایزنی نماینده ایران با نمایندگان ویژه روسیه و آلمان در امور افغانستان


نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان در رایزنی با نمایندگان روسیه و آلمان، گفت وگوهای درون افغانی را مناسب ترین راه برای خاتمه بحران در افغانستان و کاهش آلام مردم این کشور خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آخرین تحولات افغانستان در گفت وگوهاب امروز (دوشنبه) نمایندگان ویژه کشورهای روسیه و آلمان در امور افغانستان با محمد ابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان بررسی شد.

در این گفت وگوها نماینده ویژه وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت کاهش خشونت ها و تشریک مساعی کشورهای دوست افغانستان در استقرار صلح پایدار از طریق راه های دیپلماتیک تاکید کرد.

  وی همچنین گفت و گوهای درون افغانی را مناسب ترین راه برای خاتمه بحران در افغانستان و کاهش آلام مردم این کشور خواند و آمادگی کشورمان را برای ارائه هرگونه مساعدتی در این مسیر مورد اشاره قرار داد.

لازم به ذکر است نمایندگان ویژه ایران و آلمان در امور افغانستان آبان ماه سال جاری نیز در گفت وگویی ضمن رایزنی درباره آخرین تحولات افغانستان، از گسترش ناامنی ها در این کشور ابراز نگرانی کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نماینده ایران با نمایندگان ویژه روسیه و آلمان در امور افغانستان

رایزنی نماینده ایران با نمایندگان ویژه روسیه و آلمان در امور افغانستان