مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-25سياسي

هر آن چه باید از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت بدانید


ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی به نام اسنپ مارکت آشنا کنیم.

شما با استفاده از این برنامه می توانید هر کالا یا محصولی را که نیاز دارید در کمترین زمان و با بالا ترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید.

مجموعه اسنپ مارکت از سال 1397 وارد این عرصه شد که در ابتدا فقط به عنوان فروشگاه آنلاین هایپراستار ارم ( باکری ) تهران به مردم خدمت رسانی می کرد اما با توجه به استقبال خوبی که مردم از این برنامه کارآمد کردند توانست به سرعت سطح خدمات خود را گسترش دهد و هایپراستار های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد به طوری که امروزه علاوه بر تهران در سایر شهر های کشور مانند شیراز، ارومیه، اصفهان، تبریز، کرج و قم به صورت فعال در حال خدمت رسانی است.

علاوه بر آن تیم توسعه اسنپ مارکت در تلاش است تا با ایجاد بستر های مناسب و زیر ساخت های لازم بتواند در سایر شهر های کشور خدمت رسانی را آغاز کند.

این سوپر مارکت انلاین توانسته تا با ارائه کالا های باکیفیت و ارسال سریع و به موقع بسته های مشتریان جایگاه خوبی در بین خانواده های ایرانی پیدا کند و به عنوان یکی از معتبر ترین سوپر مارکت آنلاین شناخته شود.

آشنایی با خدمات جدید اسنپ مارکت همان طور که می دانید اسنپ مارکت در حوزه فروش کالا و محصولات سوپر مارکتی عملکرد بسیار خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آن چه باید از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت بدانید

هر آن چه باید از فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت بدانید