مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-25ورزشي

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید پیشکسوتان پرافتخار را بشناسد


صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مراسم تجلیل از 3 اسطوره ورزش کشور در رشته های کشتی و فوتبال را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، ظهر امروز (دوشنبه ششم بهمن ماه) مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران غلامحسین نوریان پیشکسوت فوتبال، پرویز سیروس پور پیشکسوت کشتی و حسین کلانی پیشکسوت فوتبال با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، مهندس جمشید تقی زاده معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم گوشه هایی از افتخارآفرینی های این سه اسطوره برای حضار پخش شد و هر کدام از این بزرگان برای دقایقی از احساس خود گفتند.

نوریان: ما پیشکسوتان تشنه محبت هستیم غلامحسین نوریان پیشکسوت فوتبال در مراسم تجلیل از خود گفت: حق شناسی ایجاد خدمتگزار می کند.

ما حق شناس مسئولین و دست اندرکاران مراسم تجلیل از بزرگان ورزش هستیم و از دکتر ابطحی برای چنین اقدامی سپاسگزاریم که جوانان قدیم را دعوت می کنند و با این کار به آنها محبت هدیه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید پیشکسوتان پرافتخار را بشناسد

ابطحی: نسل جوان و پویای کشور باید پیشکسوتان پرافتخار را بشناسد