مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-25اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی مختلف اسدآباد در دهه فجر


فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی دوشنبه 6 بهمن ماه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان اسدآباد، افزود: از 136پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان 129 پروژه با اعتباری افزون بر 475 میلیارد و 321 میلیون ریال به پروژه های افتتاحی و هفت پروژه با اعتبار 81 میلیارد و 950 میلیون ریال به طرح های کلنگ زنی اختصاص خواهد داشت.

وی با اشاره به تشکیل 17 پروژه برای ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان گفت: کارگروه فضای مجازی، کارگری و تأمین اجتماعی، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، همیاری و تشکل های مردمی، زنان وخانواده، قرآن، فرهنگی و هنری، اصناف و بازاریان، ارتباطات و اطلاع رسانی، روستایی و عشایر از جمله کارگروه های پیش بینی شده برای ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان خواهد بود.

کتابی دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین و ترویج انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با بیان و تبیین عملکرد شفاف دولت توسط دستگاه های اجرایی باید در جامعه ایجاد نشاط و روحیه و امید به آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی مختلف اسدآباد در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 136 پروژه عمرانی مختلف اسدآباد در دهه فجر