مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-25سياسي

برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد همچنان غیر فعال هستند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرک صنعتی واحدهای راکدی به چشم می خورد که با وجود سرمایه گذاری زیاد و دریافت وام، همچنان غیرفعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، افزود: در سال جهش تولید، باید واحدهای راکد و نیمه فعال، فعال شوند زیرا با فعال کردن این واحدها اشتغال و تولید شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه توانمندی های انسانی و منابع مختلف در استان وجود دارد، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی توان تولید و صادرات را دارند و باید مسئولان نهایت همکاری با سرمایه گذاران واحدهای تولیدی در استان را داشته باشند.

حسینی افزود: احیای واحدهای اقتصادی راکد به طور ویژه در دستور کار همه مدیران و مسئولان استان باشد و حمایت های لازم از آنها با استفاده از ظرفیت ها انجام شود.

وی اظهار داشت: زیرساخت های بسیار خوبی توسط دولت در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج فراهم شده و واحدهایی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و در سال های اخیر ظرفیت مطلوبی برای تولید و اشتغال در استان ایجاد شده است.

حسینی افزود: کارهای علمی کم نظیری در این واحدهای صنعتی و تولیدی انجام شده و سرمایه گذاران در این واحدهای صنعتی توقع حمایت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد همچنان غیر فعال هستند

برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد همچنان غیر فعال هستند