مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-25اقتصادي

90 درصد منابع کمیته امداد، در مناطق محروم هزینه می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 90 درصد از منابع و اعتبارات مورد نظر برای خدمت رسانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم هزینه می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از ارکان مهم توانمندسازی در کنار ارائه خدمات اشتغالزایی و فرهنگی، تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف این نهاد بوده و با همین رویکرد بیش از 17 میلیارد و 157 میلیون تومان در بخش احداث، خرید، تعمیر، تکمیل و بهسازی مسکن مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در بخش های مسکن، اشتغال و فرهنگی به عنوان ارکان توانمندسازی در کمیته امداد، باید زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی خانواده های تحت حمایت را در یک بازه زمانی مشخص، زماندار و هدفمند فراهم کنیم.

صفری با بیان اینکه با رویکرد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت هزار و 606 قلم خدمت مسکن در بخش های مختلف به جامعه هدف این نهاد در 9 ماه گذشته از سال جاری ارائه شده است، گفت: با همین رویکرد بسته های مختلف خدمتی این نهاد بر اساس نیازها شناسایی و اولویت بندی شده به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های اصلی این نهاد در ارائه هر نوع خدمت به خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد منابع کمیته امداد، در مناطق محروم هزینه می شود

90 درصد منابع کمیته امداد، در مناطق محروم هزینه می شود