مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-25سياسي

محسن رضایی: خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، در جریان فعالیت های این قرارگاه قرار گرفت و بر استمرار تلاش های جهادگران در توانمندسازی محرومین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، با قدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های انجام شده، گفت: امروز، خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است.

در دهه اول انقلاب، تمام سرداران نام آور امروز، از روی دغدغه و احساس مسئولیت، با روحیه کار تیمی و فعالیت جمعی و با کمک همرزمان خود، بدون اینکه از حمایت چشمگیری برخوردار باشند، از ناموس و وطن خود دفاع میکردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری سال گذشته در دیدار با گروه های جهادی اشاره ای داشتند که میدان جهاد، میدان خیلی وسیعی است ؛ یک بُعد از این میدان وسیع، خدمت به آبادانی کشور و رفع محرومیت ها بویژه توانمندسازی اقشار و مناطق محروم در شرایط کنونی است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود تمامی توان خود را در جهت عمل به بیانات مقام معظم رهبری در امر محرومیت زدایی به کار گیرید.

در این دیدار، امیراتابک افضلی مدیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی صابرین، گزارش فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی یکسال اخیر مجموعه تحت مسئولیت خود را ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است

محسن رضایی: خط مقدم جبهه اقتصادی، در مناطق محروم است