مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25سياسي

کدام توییت ها بیشتر لایک می گیرند؟/ بهترین ساعت برای نوشتن توییت چه زمانی است؟


طبق یک تحقیق، حوالی ساعت یک بامداد تعداد لایک های بیشتری از ساعت 5 یا 6 عصر ثبت شده است.

لایک هایی که احتمالا به توییتی که در ساعات پایانی روز ثبت شده، - روزنامه اعتماد نوشت: همه ما روزانه با فعالیت در شبکه های اجتماعی، ردپایی از خود برجای می گذاریم.

ساعات فعالیت مان در شبکه های اجتماعی، تک تک صفحاتی که مخفیانه به آنها سر می زنیم، هر آنچه می نویسیم، بازنشر می کنیم و لایک می زنیم، همه و همه بخشی از این ردپای دیجیتالی است که ما از خودمان بر جای می گذاریم.

شرکت های فناوری صاحب این اپلیکیشن ها، مجموعه داده ای از ردپای ما دارند که می تواند به خوبی نشان دهنده باورها، عقاید، ارزش ها و الگوهای رفتاری ما باشد.

برخی معتقدند که با تحلیل این ردپای دیجیتال، می توان ما را بهتر از خودمان شناخت و حتی ویژگی های روان شناختی هر فرد را نیز به درستی پیش بینی کرد.

به عنوان نمونه در ماجرای رسوایی فیس بوک-کمبریج آنالاتیکا ، شرکت کمبریج آنالاتیکا در زمان انتخابات سال 2016 امریکا، با جمع آوری داده های 87 میلیون پروفایل فیس بوکی و تحلیل صفحاتی که توسط این پروفایل ها لایک شده بود، اقدام به تحلیل روان شناختی این کاربران و متناسب با ویژگی های روان شناختی و سنخ های روانی هر فرد، تبلیغ انتخاباتی مرتبط با آن ویژگی را طراحی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام توییت ها بیشتر لایک می گیرند؟/ بهترین ساعت برای نوشتن توییت چه زمانی است؟

کدام توییت ها بیشتر لایک می گیرند؟/ بهترین ساعت برای نوشتن توییت چه زمانی است؟