مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-25اقتصادي

میزان مراجعین سرپایی با شیب ملایم تر در پایتخت رو به افزایش است


فرمانده ستادمقابله با کرونای استان تهران با اشاره به خیز ملایم افزایش شاخص بستری ها در بخش های عادی و مراقبت ویژه گفت: میزان مراجعین سرپایی با شیب ملایم تر در پایتخت رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته چهارم دی ماه در مقایسه با هفته سوم با یک خیز ملایمی افزایش شاخص ها به خصوص شاخص بستری ها در بخش های عادی و بخش های مراقبت ویژه را شاهد بودیم اظهار داشت: میزان مراجعین سرپایی با یک شیب ملایم تر رو به افزایش است.

وی بیان داشت: در حال حاضر در کنار بحث کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی که به عدد 74 درصد رسیده و علی رقم اینکه این عدد نسبت به هفته های گذشته رو به کاهش بوده شاخص مطلوبی تلقی نمی شود.

زالی گفت: در بحث فاصله گذاری اجتماعی در تجمع های درون شهری به خصوص حمل و نقل عمومی که همچنان به عنوان پاشنه آشیل تهران تلقی می شود مشاهده کردیم که طی دو روز گذشته برای اولین بار جمعیت استفاده از مترو از یک میلیون بالاتر رفته که می تواند ریسک ابتلاء را افزایش دهد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: ابتلاء در مواردی از قبیل گروه سنی 5 تا 17 سال و بالا رفتن میزان ابتلاء و میزان بستری برای شکل گیری خیز جدید بیماری در تهران استان تهران و شهر تهران می تواند مؤثر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مراجعین سرپایی با شیب ملایم تر در پایتخت رو به افزایش است

میزان مراجعین سرپایی با شیب ملایم تر در پایتخت رو به افزایش است