مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-25بين الملل

دیگر «گوایدو» را به عنوان رییس جمهور ونزوئلا به رسمیت نمی شناسیم


27 عضو اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای تصریح کردند که دیگر «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان در ونزوئلا را به عنوان رییس جمهور موقت این کشور به رسمیت نمی شناسند.

- 27 عضو اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای تصریح کردند که دیگر خوان گوایدو سرکرده شورشیان در ونزوئلا را به عنوان رییس جمهور موقت این کشور به رسمیت نمی شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام کردند که دیگر خوان گوایدو را به عنوان رییس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت نمی شناسد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، 27 عضو اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کردند: علیرغم آنکه گوایدو را یک طرف مذاکره دارای امتیاز به شمار می آوریم، اما از این پس وی را رییس جمهور موقت ونزوئلا نمی دانیم.

در بیانیه صادره از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این خصوص آمده است که علیرغم آنکه در قطعنامه پارلمان اروپا از کشورهای اتحادیه اروپا خواسته شده بود به رییس جمهور موقت خواندن گوایدو ادامه دهند، این اتحادیه او را تنها بخشی از مخالفان دموکراتیک می داند.

گفتنی است که چندی پیش و همزمان با آغاز به کار پارلمان جدید، خوان گوایدو سرکرده شورشیان ونزوئلا نیز که در دور قبل ریاست پارلمان را به عهده داشت؛ از مقام خود خلع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر «گوایدو» را به عنوان رییس جمهور ونزوئلا به رسمیت نمی شناسیم

دیگر «گوایدو» را به عنوان رییس جمهور ونزوئلا به رسمیت نمی شناسیم