مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-25اقتصادي

توضیح استاندار تهران در خصوص اعمال محدودیت های جدید در پایتخت


استاندار تهران توضیحاتی را در خصوص اعمال محدودیت های جدید کرونایی در پایتخت مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: طی گزارش هایی که در جلسه امروز داشتیم مطرح شد که در استان تهران روند پذیرش بیماران و همچنین پذیرش بیماران در سنین پایین تر نسبت به هفته گذشته 5 الی 6 درصد افزایش پیدا کرده است.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط موجود افزود: در حال حاضر می طلبد جاهایی که لازم است فعالیت اقتصادی اصناف و یا محدودیت های خاصی را برای بعضی از گروه ها ایجاد نکند می توانیم محدودیت های جدیدی را پیشنهاد کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو که می تواند زمینه ساز مشکلات کرونایی که همراه با برگشت مسافران باشد که برای تهران خطرناک است پیشنهاد ما در خصوص ترددهای شبانه این است که مثل سابق موارد تداوم داشته باشد و برای تعطیلات نیز محدودیت هایی که اعمال شده به این شرح که از مناطق زرد به زرد می توانند سفر داشته باشند از تهران به شهرهای شمالی محدودیت های قبل ادامه پیدا کند.

استاندار تهران در خصوص عادی انگاری ها و وضعیت جریمه ها عنوان داشت: بر اساس آمار 2 میلیون و 200 هزار جریمه 200 هزار تومانی و نزدیک به 2 میلیون جریمه به مناطق نارنجی و بیش از 500 هزار جریمه 500 هزار تومانی داشته ایم و اعمال قانون صورت می گیرد اما در برخی موارد سیستم های دوربینی فعال نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح استاندار تهران در خصوص اعمال محدودیت های جدید در پایتخت

توضیح استاندار تهران در خصوص اعمال محدودیت های جدید در پایتخت