مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-25اقتصادي

اولین قطار مسافری افغانستان به مقصد ایران راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد یما شمس رییس اداره خط آهن افغانستان در پنجمین روز برنامه حسابدهی حکومت به ملت ، از افزایش 1،8درصدی درآمد این اداره در سال مالی گذشته خبر داد و گفت که به زودی اولین قطار مسافربری در این کشور، - رییس اداره خط آهن افغانستان گفت اولین قطار مسافری این کشور طی سال آینده به مقصد ایران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمد یما شمس رییس اداره خط آهن افغانستان در پنجمین روز برنامه حسابدهی حکومت به ملت ، از افزایش 1،8درصدی درآمد این اداره در سال مالی گذشته خبر داد و گفت که به زودی اولین قطار مسافربری در این کشور، به فعالیت آغاز می کند.

رییس اداره خط آهن افغانستان آغاز فعالیت قطار آهن مسافربری در سال مالی 1400 هجری شمسی را، از عمده ترین برنامه ­های این اداره عنوان کرد.

وی گفت: اولین قطار مسافربری که روزانه ظرفیت 1100 تن برای رفت و 1300 تن برای بازگشت به کشور ایران را دارد، قرارداد آن نهایی شده و در اولین فرصت فعالیت آن آغاز خواهد شد.

شمس، احداث خطوط ریلی جهت حمل ونقل داخلی و بین المللی به منظور تقویت اقتصاد پایدار، جلب هماهنگی و مشارکت نهادهای دولتی وسازمان های بین المللی درعرصه خدمات خط آهن، پیشبرد تمام امورساختمانی، بهره برداری، حفظ ومراقبت شبکه خط آهن، طرح ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین قطار مسافری افغانستان به مقصد ایران راه اندازی می شود

اولین قطار مسافری افغانستان به مقصد ایران راه اندازی می شود