مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-25پزشكي

چه میزان واکسن کرونا وارد ایران می شود؟


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت 100 پایگاه اورژانس جاده ای و بین راهی خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن تلفات جاده ای در کشور ما ساخت این تعداد پایگاه کمک قابل قبولی برای امدادرسانی به مصدومین در حوادث رانندگی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حسینعلی شهریاری در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 250 تختخوابی در ساوه از مشارکت خوب خیرین در ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی تقدیر کرد و اظهار داشت که خیرین کشور از دوازده سال قبل تاکنون بالغ بر 8 هزار میلیارد در پروژه های مختلف اعم از ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه و… هزینه کرده اند.

وی با اشاره به کمک 4 میلیارد تومانی یکی از خیران در ساخت بیمارستان 250 تختخوابی ساوه افزود: خوشبختانه کمک های خیرین برای حوزه بهداشت و درمان ادامه دارد در گذشته نیز بیمارستان های خوب کشور مانند نمازی شیراز، حضرت رسول تهران و… وقفی و عام المنفعه بوده است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت 100 پایگاه اورژانس جاده ای و بین راهی خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن تلفات جاده ای در کشور ما ساخت این تعداد پایگاه کمک قابل قبولی برای امدادرسانی به مصدومین در حوادث رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه میزان واکسن کرونا وارد ایران می شود؟

چه میزان واکسن کرونا وارد ایران می شود؟