مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-25بين الملل

تروریست ها از سال ها پیش در زندان های عراق راحت زندگی می کنند!


جنایت دو انفجار صورت گرفته در میدان الطیران بغداد، مجدداً توجه ها را به پرونده تایید حکم های اعدام تروریست هایی که حکم هایشان قطعی شده است، - تروریست ها از سال ها پیش در زندان های عراق راحت زندگی می کنند! جنایت دو انفجار صورت گرفته در میدان الطیران بغداد، مجدداً توجه ها را به پرونده تایید حکم های اعدام تروریست هایی که حکم هایشان قطعی شده است، جلب کرد.

این در حالی است که برخی از اعضای پارلمان از رییس جمهوری عراق خواسته اند تا در مقابل رسانه ها و مردم عراق حاضر شود و دلایل عدم موافقتش با حکم های اعدام تروریست هایی که حکم قطعی برای آنها صادر شده است، بیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، حسین العقابی، از نمایندگان فراکسیون النهج الوطنی در این راستا تاکید کرد: جای تاسف دارد که ما از یک منبع مسؤول در ریاست جمهوری از طریق رسانه ها شنیدیم که ریاست جمهوری با حکم های اعدام حدود 340 فرد محکوم به اعدام موافقت کرده است؛ جای تاسف در این است که این اظهارات از جانب ریاست جمهوری بعد از گذشت حدود دو سال از رسیدن برهم صالح به این پست مطرح شده است و این اقدام واکنشی به جنایت تروریستی جمعه گذشته در میدان الطیران در مرکز بغداد بود که در پی آن، بیش از 100 فرد بیگناه کشته و زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست ها از سال ها پیش در زندان های عراق راحت زندگی می کنند!

تروریست ها از سال ها پیش در زندان های عراق راحت زندگی می کنند!