مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-25اقتصادي

نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با محصولات ایران خودرو


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر اینکه به دنبال کاهش آلایندگی و کاهش مصرف سوخت و همچنین اقتصادی کردن فعالیت مشاغل مرتبط با خودروها هستیم، - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر اینکه به دنبال کاهش آلایندگی و کاهش مصرف سوخت و همچنین اقتصادی کردن فعالیت مشاغل مرتبط با خودروها هستیم، اعلام کرد که باتوجه به همت صورت گرفته در نهضت داخلی سازی تولید، سرمایه گذاری در این بخش با سرعت بالاتری دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری کلید خورد.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ناوگان سواری کرایه بین شهری را با محصولات خود نوسازی کند.

فرشاد مقیمی- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو- در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری، اظهار کرد: با ارتقای موتورهای فعلی و طراحی و تولید موتورهای کم مصرف، علاوه بر کاهش آلایندگی، به دنبال کاهش مصرف سوخت و اقتصادی کردن فعالیت خانوارهای دارای خودروهای کاری، از جمله تاکسی ها هستیم.

وی با اعلام آمادگی برای تولید و عرضه ون مسافری با هدف اثربخشی در اقتصاد این بخش از ناوگان حمل ونقل عمومی کشور، افزود: با همتی که در نهضت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با محصولات ایران خودرو

نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با محصولات ایران خودرو