مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-25پزشكي

دروس عملی تربیت بدنی در فضای مجازی چگونه ارزشیابی می شود؟


مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هدف اصلی واحد تربیت بدنی این است که دانشجو بتواند خودش یک سری فعالیت ورزشی را در هر زمانی و مکانی که اراده کند، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هدف اصلی واحد تربیت بدنی این است که دانشجو بتواند خودش یک سری فعالیت ورزشی را در هر زمانی و مکانی که اراده کند، انجام دهد و هدف اصلی ما نیز، آموزش چگونه ورزش کردن به دانشجو است.

محمدعلی سردار در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه ارائه و ارزشیابی دروس عملی تربیت بدنی گفت: برخی از دانشگاه ها ازجمله دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری یک شرکت فعال در حوزه نرم افزار، اقدام به تهیه یک اپلیکیشن و سامانه برای انجام فعالیت های ورزشی از طریق اینترنت و تلفن همراه کرده اند که ارزشیابی فعالیت بدنی دانشجویان به صورت مستمر صورت می گیرد.

وی افزود: بسیاری از دانشگاه ها در مورد دروس عملی تربیت بدنی اطلاعاتی را تهیه کرده اند و بر روی سامانه درسی دانشجویان قرار داده اند.

برای واحد تربیت بدنی 2 مطالبی در مورد رشته های ورزشی مختلف تهیه شده است و برای تربیت بدنی یک نیز جهت آشنایی با فعالیت های ورزشی، در مورد ویژگی های آمادگی جسمانی و مشخصه های آن و انواع تمرینات، مطالبی در سامانه قرارگرفته شده تا دانشجویان مطالب فایل را دانلود کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروس عملی تربیت بدنی در فضای مجازی چگونه ارزشیابی می شود؟

دروس عملی تربیت بدنی در فضای مجازی چگونه ارزشیابی می شود؟