مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-25پزشكي

احتمال بالای انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با هشدار نسبت به احتمال بیشتر انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی نسبت به مواد غذایی صنعتی تاکید کرد: - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با هشدار نسبت به احتمال بیشتر انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی نسبت به مواد غذایی صنعتی تاکید کرد: در مواد غذایی که به صورت سنتی تهیه می شوند، به ویژه شیر و لبنیات شانس انتقال کرونا به طور فزاینده ای افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در نشست خبری تازه های تغذیه و کرونا، تاکید کرد: تامین تغذیه سالم و مکفی باید به عنوان یک راهبرد مهم در ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد توجه دولت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در افرادی که از تغذیه سالم و کافی برخوردار نیستند شانس ابتلا به کرونا و مرگ ومیر بیشتر است؛ همچنین اقامت بیمارستانی این افراد و حضور در آی سی یو در این افراد نسبت به سایرین بیشتر است.

دکتر زالی با تاکید بر اهمیت تغذیه کافی و سالم در تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا، گفت: افرادی که دچار اختلالات تغذیه و یا چاقی هستند نسبت به دیگر افراد استعداد بیشتری برای ابتلا به کرونا دارند.

بسیاری از افراد چاق، علی رغم چاقی از کمبود عناصر کمیاب تغذیه ای رنج می برند، علاوه بر این چاقی شانس ابتلا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بالای انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی

احتمال بالای انتقال کرونا از طریق مواد غذایی فله ای و سنتی