مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-25پزشكي

توزیع روزانه انواع انسولین روزانه در داروخانه های منتخب و دولتی


بیماران می توانند با استفاده از اپلیکیشن «تیتک»به نزدیک ترین داروخانه ای که انسولین مصرفی آنها را موجود دارد، دسترسی پیدا کنند.

- بیماران می توانند با استفاده از اپلیکیشن تیتک به نزدیک ترین داروخانه ای که انسولین مصرفی آنها را موجود دارد، دسترسی پیدا کنند.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه انواع انسولین در داروخانه های منتخب و دولتی به صورت مستمر توزیع می شود، گفت: بیماران می توانند با استفاده از اپلیکیشن تیتک به راحتی به نزدیک ترین داروخانه ای که انسولین مصرفی آنها را موجود دارد، دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، سید حیدر محمدی با بیان اینکه انسولین قلمی، به صورت مستمر و با تعداد محدود اما روزانه، به داروخانه های منتخب و دولتی توزیع می شود، عنوان کرد: با ثبت نسخه در سامانه تیتک هر بیمار تنها به اندازه مصرف ماهانه خود امکان تهیه انسولین قلمی را دارد و دیگر مانند گذشته هیچ فردی نمی تواند مازاد بر نیاز ماهانه خود، انسولین قلمی تهیه و حتی ذخیره کند؛ چراکه در صورت ورود اطلاعات تکراری برای یک بیمار، سامانه اجازه عرضه دارو را به داروخانه نمی دهد.

وی با بیان اینکه انسولین قلمی ارزبرترین داروی مصرفی کشور است، افزود: در مدتی که سازوکار عرضه انسولین با ثبت در سامانه تیتک صورت می گیرد، علاوه بر جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه انواع انسولین روزانه در داروخانه های منتخب و دولتی

توزیع روزانه انواع انسولین روزانه در داروخانه های منتخب و دولتی