مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-25بين الملل

دبکا: هدف سفر نتانیاهو به ابوظبی، فعال سازی محور عربی-عبری علیه ایران است


اطلاعاتی صهیونیستی گزارش داد هدف اصلی سفر نخست وزیر این رژیم به امارات عربی متحده، فعال سازی ائتلاف با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در هفته اول ماه فوریه به امارات عربی متحده سفر کرده و با مقامات این کشور از جمله محمد بن زائد ولی عهد ابوظبی دیدار کند.

وبگاه اطلاعاتی دبکافایل نزدیک به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، در گزارشی نوشت، هدف اصلی نتانیاهو از سفر به امارات، فعال کردن محور عربی-عبری علیه ایران است که توسط دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در سپتامبر سال قبل از طریق توافق های سازش موسوم به توافق های آبراهام شکل گرفت.

دبکافایل در ادامه تحلیل کرد: جو بایدن، جانشین او هنوز سیاست خود در قبال ایران را در عمل نشان نداده است ولی جیک سالیوان مشاور امنیت ملی وی در دیدار با مییر بن شبت همتای اسراییلی خود در تاریخ بیست وچهارم ژانویه، به آن اشاره کرد .

بر اساس این گزارش، برنامه سفر سه روزه نتانیاهو به کشورهای حاشیه خلیج فارس، شامل دیدار با بن زائد در ابوظبی، دیدار با محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات و سپس سفر به منامه برای دیدار با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین و ولی عهد او خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبکا: هدف سفر نتانیاهو به ابوظبی، فعال سازی محور عربی-عبری علیه ایران است

دبکا: هدف سفر نتانیاهو به ابوظبی، فعال سازی محور عربی-عبری علیه ایران است