مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-25اقتصادي

احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک


به همت خیر حبیب الله حاج محمد حسینی بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک در مساحتی حدود 3900 متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک  سید محمد جمالیان ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین اراک که با حضور رییس و مسئولان دانشگاه و بیمارستان برگزار شد  اظهار کرد: رفع نیاز بیماران دیالیزی همواره برای مجموعه علوم پزشکی  قابل توجه بوده و در همین راستا به همت خیر حبیب الله حاج محمد حسینی این بخش در مساحتی حدود 3900 متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

وی افزود: هر طبقه 1300 متر مربع خواهد بود و با  اتمام این پروژه،40 تخت دیالیز مستقر شده و به بیماران ارائه خدمت خواهد نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد : ساخت این مرکز حدود 2 سال زمان می برد و برآورد تقریبی با توجه به نوسان قیمت در بازار،حدود 12 میلیارد تومان است که امیدواریم بدون بروز هیچ مشکلی و طبق برنامه ریزی در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

جمالیان در ادامه خاطر نشان کرد :  70 درصد اعتبار پروژه را خیر محترم و 30 درصد را دانشگاه علوم پزشکی اراک متقبل شده است.

وی گفت : با توجه به اینکه بیماران دیالیزی جزو مظلوم ترین بیماران بوده و از لحاظ روحی و جسمی بسیار آسیب پذیر هستند ،نیاز به یک مرکز جامع و کامل در شهر اراک به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک