مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-25بين الملل

همبستگی پکن با مسکو در رد مداخله جویی آمریکا


سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به موضع مداخله جویانه سفارت واشنگتن در مسکو در ارتباط با ناآرامی های اخیر در روسیه، گفت پکن قاطعانه با مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه موضع مداخله جویانه آمریکا در امور روسیه را محکوم و با مسکو ابراز همبستگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، این دیپلمات چینی گفت: چین قاطعانه با مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل مخالفت می کند.

پیشتر وزارت خارجه روسیه در پیامی در فیس بوک، اظهارنظر سفارت واشنگتن در مسکو درباره تجمعات غیرمجاز در روسیه را محکوم کرد و گفت آمریکا باید بر مشکلات داخلی خود تمرکز کند و از مداخله در امور سایر کشورها دست بکشد.

سخنگوی سفارت آمریکا در روسیه درباره تظاهرات حامیان الکسی ناوالنی سیاستمدار روس مخالف ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور گفته بود: گزارش تظاهرات در 38 شهر روسیه و دستگیری معترضان و روزنامه نگاران را نظاره گر هستیم .

این مقام آمریکایی افزود آمریکا از حقوق معترضان حمایت کرده و هرگونه اقدام علیه آن ها را محکوم می کند.

  بعد از این سخنان مداخله جویانه سفارت واشنگتن در مسکو، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: ما از مقام های روسیه می خواهیم همه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی پکن با مسکو در رد مداخله جویی آمریکا

همبستگی پکن با مسکو در رد مداخله جویی آمریکا