مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-25اقتصادي

خسارت های میلیون دلاری با دریافت قطعات تقلبی الکترونیکی


به گفته عضو کمیته ICT اتاق بازرگانی، عمدتا هزینه های خدمات پس از فروش که تولیدکنندگان داخلی هزینه می کنند، به دلیل کیفیت پایین قطعات است که کیفیت محصولات را هم پایین می آورد و از این رو مرکزی برای تشخیص هویت قطعات الکترونیک در ایران نیاز بود تا جلوی خسارت .

- به گفته عضو کمیته ICT اتاق بازرگانی، عمدتا هزینه های خدمات پس از فروش که تولیدکنندگان داخلی هزینه می کنند، به دلیل کیفیت پایین قطعات است که کیفیت محصولات را هم پایین می آورد و از این رو مرکزی برای تشخیص هویت قطعات الکترونیک در ایران نیاز بود تا جلوی خسارت های میلیون دلاری که به عنوان قطعات اصلی پرداخت می کنیم و قطعات تقلبی به دست می آوریم، گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری آغاز به کار مرکز جامع غربالگری، آزمون و تشخیص هویت قطعات الکترونیک ایران و بررسی چالش های خرابکاری صنعتی، لزوم تشخیص هویت و بررسی چالش های مربوط به واردات و توزیع قطعات برگزار شد.

نسیم توکل -عضو کمیته ICT اتاق بازرگانی ایران- با بیان اینکه فعالیت به عنوان بازوی اجرایی تولیدکنندگان در صنعت الکترونیک، به ما نشان داده که این صنعت در زمینه تامین، ضعف های گسترده ای دارد، گفت: طبق آمارهای رسمی در 9 ماه گذشته از سال 1399، نزدیک به 128 میلیون دلار در رابطه با واردات قطعات الکترونیک هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های میلیون دلاری با دریافت قطعات تقلبی الکترونیکی

خسارت های میلیون دلاری با دریافت قطعات تقلبی الکترونیکی