مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-25بين الملل

تدابیر امنیتی در سراسر هند برای روز جمهوری افزایش یافت


در بحبوحه اعتراضات کنونی کشاورزان هندی در مرزهای پایتخت، تدابیر امنیتی در آستانه روز جمهوری در سراسر هند افزایش یافته است.

- در بحبوحه اعتراضات کنونی کشاورزان هندی در مرزهای پایتخت، تدابیر امنیتی در آستانه روز جمهوری در سراسر هند افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای پلیس و نیروهای شبه نظامی در محل مستقر شده اند تا کشاورزان نتوانند به منطقه لاتی ینز دهلی نو که قرار است رژه ای به مناسبت روز جمهوری در آنجا برگزار شود، وارد شوند.

با توجه به اینکه پلیس و کشاورزان در خصوص راهپیمایی تراکتوری پیشنهادی شان با یکدیگر اختلاف دارند، پلیس همه گزینه ها را برای جلوگیری از نزدیک شدن کشاورزان به این منطقه انجام می دهد.

یکی از افسران ارشد پلیس دهلی نو به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: بیش از 65 هزار پرسنل پلیس به همراه نیروهای شبه نظامی قرار است امنیت پایتخت را تامین کنند.

وی افزود: حصارهای محکمی در بسیاری از تقاطع های دهلی نو تعبیه شده و ایست های بازرسی نیز با موانع آهنین در مرزها ایجاد شده اند.

ردیاب های فلزی در امتداد منطقه راجپت ، جایی که این رژه برگزار می شود و بنای یادبود دروازه هند که رژه روز جمهوری از آن عبور می کند، در سراسر این منطقه کار گذاشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی در سراسر هند برای روز جمهوری افزایش یافت

تدابیر امنیتی در سراسر هند برای روز جمهوری افزایش یافت