مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-25اقتصادي

اسماعیلی: اقدام کمیسیون تلفیق در تک نرخی کردن قیمت ارز قابل تقدیر است


نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدام کمیسیون تلفیق در تک نرخی کردن قیمت ارز قابل تقدیر است و گامی بلند در این زمینه به شمار می رود.

- ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق در بررسی لایحه بودجه سال 1400 گفت: اقدام کمیسیون تلفیق در تک نرخی کردن ارز اقدامی قابل تقدیر است و گامی بلند در این زمینه به شمار می رود.

وی افزود: کمیسیون تلفیق نرخی برای قیمت ارز مشخص نکرده و آن را بسته به شرایط بازار در اختیار دولت گذاشته و تنها کاری که کرده حذف ارز 4200 تومانی بوده که پیش از این برای تامین کالاهای اساسی در اختیار عده ای خاص قرار می گرفت.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ارز 4200 تومانی برای تامین کالاهای اساسی که معادل ریالی آن 150 هزار میلیارد تومان است در اختیار 300 نفر قرار می گرفت و با مصوبه کمیسیون تلفیق این 150 هزار میلیارد تومان در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالاهای اساسی قرار می گیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اقدام کمیسیون تلفیق در حذف ارز 4200 تومانی و تخصیص این بخش از درآمدها به حوزه یارانه ها اقدامی موثر در جهت جلوگیری از فساد و رانت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: اقدام کمیسیون تلفیق در تک نرخی کردن قیمت ارز قابل تقدیر است

اسماعیلی: اقدام کمیسیون تلفیق در تک نرخی کردن قیمت ارز قابل تقدیر است