مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-25اقتصادي

تخصیص بیش از 650میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد.

جواد رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان آباد به تبریز در شهرک خاوران، اظهار کرد: برای این پروژه در سال جاری 480 میلیارد تومان اعتبار درنظرگرفته شده بود، اما تاکنون بیش از 650 میلیارد برای آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود، ادامه داد: روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت آینده به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد، اضافه کرد: اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می گرفت و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رحمتی با بیان اینکه سعی می کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز-میانه و هم برای حمل و نقل درون شهری استفاده شود، افزود: این فاصله به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 650میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز

تخصیص بیش از 650میلیاردتومان اعتبار برای خط آهن بستاد آباد–تبریز