مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-25اقتصادي

آزادسازی 10 هکتار از اراضی کشاورزی گرمدره


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: 10 هکتار از اراضی کشاورزی اطراف شهر گرمدره که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود،آزادسازی و به عرصه کشاورزی بازگشت.

- ایسنا/البرز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: 10 هکتار از اراضی کشاورزی اطراف شهر گرمدره که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود،آزادسازی و به عرصه کشاورزی بازگشت.

اسماعیل صارمی روز دوشنبه ششم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آزادسازی اراضی کشاورزی در قالب تخریب 26 مورد دیوارکشی، بنا، محوطه، استخر و نگهداری مصالح انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مبارزه با زمین خواری در کرج با جدیت در دستور کار اداره امور اراضی این مدیریت قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در گرمدره با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، گفت: متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، افرادی سودجو از این عدم آگاهی سوء استفاده می کنند و اراضی کشاورزی را با کمترین قیمت از کشاورزان خریداری و با خرد کردن آن، به مردم می فروشند که این تبعاتی دارد و با چنین افرادی برخورد می شود.

صارمی از شهروندان درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع تولید غذا، نسبت به عملکرد سودجویان هوشیار بوده و از طریق سامانه 131 جهاد کشاورزی، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 10 هکتار از اراضی کشاورزی گرمدره

آزادسازی 10 هکتار از اراضی کشاورزی گرمدره