مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-25اقتصادي

تعادل بین تولید و مصرف جز با فرهنگسازی ممکن نیست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در بهینه سازی مصرف آب و انرژی، تاکید کرد که تعادل بخشی بین تولید و مصرف در همه زمینه ها، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در بهینه سازی مصرف آب و انرژی، تاکید کرد که تعادل بخشی بین تولید و مصرف در همه زمینه ها، جز با فرهنگسازی و اقدامات فرهنگی امکانپذیر نیست.

علی بوستانی در جلسه مَجازی با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان های استان فارس، خواستار مشارکت همگانی تمام اقشار جامعه برای نیل به اهداف مدیریت مصرف و کاهش اثرات ناشی از بحران کم آبی شد و تنها راه مدیریت شرایط کنونی را مدیریت مصرف و تقاضای آب و همچنین صرفه جویی در مصرف عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، بوستانی گفت: با توجه به بافت فرهنگی مردم در استان فارس، بسترسازی فرهنگی بین اقشار تحت آموزش جامعه یعنی دانش آموزان، بسیار مهم و اثر بخش است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: دستیابی به تعادل نسبی در حوزه ی عرضه و تقاضای آب یک اصل اساسی است که جز با اقدامات گسترده ی فرهنگی و ایجاد نظام جامع مدیریت توزیع و مصرف میسر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل بین تولید و مصرف جز با فرهنگسازی ممکن نیست

تعادل بین تولید و مصرف جز با فرهنگسازی ممکن نیست