مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-25اجتماعي

اتمام اقدامات باقی مانده بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای اتمام اقدامات باقی مانده عمرانی در پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفا صبوری دیلمی اقدامات باقی مانده پروژه احداث بزرگراه شهید همدانی را شامل اجرای مسیرهای کندرو و دسترسی های محلی، راستگردها و دیوارهای حائل باند شمال این بزرگراه دانست و گفت: اجرای این فعالیت های تکمیلی که عمدتاً مربوط به بخش حدفاصل تونل شهدای غزه تا تقاطع های غیرهمسطح کاروانسرا سنگی است، از تابستان سال جاری در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

وی همچنین با اعلام پیشرفت 95 درصدی مسیرهای دسترسی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه، مجموع طول این مسیرها را حدود یک کیلومتر و شامل یک مسیر کندرو و 2 راستگرد شرق به شمال و شمال به غرب دانست و عنوان کرد: بخش اعظم عملیات زیرسازی در مسیرهای دسترسی بزرگراه شهید همدانی به شهرک الهیه و خیابان کرمانشاه به اتمام رسیده است.

تلاش برای اجرای سایر اقدامات باقی مانده شامل پیاده روسازی، نصب هندریل و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در این مسیرها ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح سایر اقدامات در حال اجرا در این پروژه، از تلاش برای احداث دیوار حائل شهرک مروارید شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام اقدامات باقی مانده بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری

اتمام اقدامات باقی مانده بزرگراه شهید همدانی تا پایان سال جاری