مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-25اجتماعي

اجاره ویلا در متل قو از سایت لوکس ویلا بعد از شکست کرونا


امروزه به لطف ویروس کرونا، هیچ گردشگری بخصوص پایتخت نشین ها به شهرها مختلف بخصوص مناطق شمالی کشور سفر نمی کنند تا با کمک هم، ویروس کرونا را شکست دهند.

- به گزاش ایسنا، بنابر اعلام لوکس ویلا، بعد از پایان کرونا، بی شک شاهد سفرهای بسیار زیادی به شهرهای مختلف ایران هستیم و شهرهای شمالی هم قطعاً در میان شلوغ ترین مناطق کشور خواهند بود.

متل قو منطقه ای خوش آب و هوا، ساحلی و از جمله شهرهای لوکس مازندران است که قبل از کرونا، همواره شاهد ترافیک های سنگینی در این منطقه بوده ایم.

در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با متل قو و جاذبه های دیدنی این شهر بیشتر آشنا شوید.

متل قو کجاست و راه های دسترسی به متل قو متل قو در میان شهرهای غربی استان مازندران قرار دارد و اکثر گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند، پایتخت نشین ها هستند تا چند روزی به دور از شلوغی و آلودگی شهر، خاطرات شیرینی را با سفر به متل قو برای خود رقم بزنند.

در دوران پیش از شیوع کرونا، گردشگران برای دسترسی به این شهر می بایست ابتدا وارد جاده چالوس شوند که یا از شهر کرج وارد جاده شده و یا وارد آزاد راه تهران – شمال می شدند و سپس هنگامی که به شهر چالوس می رسند، این شهر سرسبز و دیدنی را به سمت غرب ترک می کنند تا پس از طی کردن 25 کیلومتر و عبور از شهرهای نمک آبرود و کلارآباد به متل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ویلا در متل قو از سایت لوکس ویلا بعد از شکست کرونا

اجاره ویلا در متل قو از سایت لوکس ویلا بعد از شکست کرونا