مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-25پزشكي

راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی دستگاه دیالیز و (R/O) در ICU کرونا بیمارستان قائم(عج) شهرستان اسدآباد خبر داد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه اندازی دستگاه دیالیز و (R/O) در بخش ICU کرونا مرکز درمانی قائم(عج) اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی و پذیرش بیماران کرونا در بخش های مختلف مرکز درمانی قائم(عج)، به دنبال تفکیک و جداسازی بیماران عادی و مشکوک و مبتلا به کرونا بودیم.

 وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این بیماران، نیازمند مراقبت های ویژه و دیالیز هستند گفت: راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک از اولویت های اجتناب ناپذیر مرکز و منطبق بر سیاست های دانشکده و وزارت در راستای بهینه سازی خدمت رسانی به مراجعین است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: بخش ICU مرکز درمانی حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد در نوآوری بین بخش های مراقبت ویژه مخصوص ایزوله بیماران کرونایی شهرستان های ایران، مجهز به دستگاه دیالیز به همراه پرتابل (R/O) در استفاده اختصاصی بیماران کرونایی بخش مراقبت ویژه به صورت ایزوله و اختصاصی شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای جداسازی بیماران مبتلا به کرونا و درگیری کلیوی در بیشتر بیماران بد حال کرونایی، اقدام به جداسازی بیماران نیازمد دیالیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان اسدآباد

راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان اسدآباد