مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25سياسي

یزد 26 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است


دبیر کمیته بانوان دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد گفت: یزد 26 شهیده و 18 جانباز زن تقدیم انقلاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از ستاد برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، سپیده رضایی در نشست خبری کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه 26 نفر از شهدای دارالعباده، زن هستند، اظهار کرد: مهرماه سال جاری همایش زن الگوی تاریخ ساز در قلعه خیرآباد برگزار شد و هشتم بهمن ماه امسال نیز یادواره شهدای زن در استان برگزار می شود.

وی افزود: در کمیته امور بانوان مستند مادر شهید کوروش فر تهیه و تدوین شده است که ایشان علاوه بر اینکه فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است منزل خود را نیز هم در زمان دفاع مقدس و هم در شرایط کنونی به عنوان قرارگاه فرهنگی در اختیار بانوان قرار داده است.

رییس بسیج جامعه زنان استان یزد گفت: میدان بانوی شهیده در محله آزادشهر یزد نیز فضاسازی و باز پیرایی می شود و همچمین برای این میدان المانی از نقش مهم و ایثارگری زنان طراحی و نصب می شود.

رضایی با اشاره به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: مستند همسران سرداران شهید در استان یزد با عنوان ماه نشان تهیه و تدوین شده است که پنجشنبه شب ها به روی آنتن شبکه استانی یزد می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد 26 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

یزد 26 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است