مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25سياسي

ویژه برنامه های دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی برگزار می شود


دبیر کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان با اشاره به داوطلبی سه هزار گیلانی برای خادم یاری رضوی، گفت: ویژه برنامه های دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی برگزار می شود.

- جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت 20 کانون عمومی و تخصصی آستان قدس رضوی در شهرستان های گیلان، اظهار کرد: به دنبال ایجاد هماهنگی و هم افزایی در نیروهای انقلابی برای اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به ویژه به دهه فجر هستیم.

دبیر کانون خدمت رضوی آستان قدس رضوی گیلان، با بیان اینکه بسیاری از مردم دوست دارند خادم علی این موسی الرضا (ع) در حریم رضوی باشند، تصریح کرد: بر اساس طراحی های صورت گرفته، خادم یاران در قالب کانون های تخصصی شامل پزشکان، معلمان، حقوقی، فرهنگی، قرآنی و… در سطح استان ها فعالیت می کنند.

شفیعی ثابت با بیان اینکه داوطلبان خادم یاری در استان محل زندگی خودشان ارائه خدمات تخصصی به نیازمندان و آحاد مردم را بر عهده می گیرند، گفت: این خدمات به نیت خدمت به امام رضا (ع) انجام می شود.

وی از اعلام داوطلبی بیش از سه هزار خادم یار رضوی در استان گیلان طی پنج سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر هزار و 800 نفر در بخش خادم یاران رضوی گزینش و تأیید شده اند که از این تعداد، حدود 700 نفر هنوز حوزه تخصصی خدمت خود را انتخاب نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی برگزار می شود

ویژه برنامه های دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی برگزار می شود