مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25اقتصادي

حمایت بیمه بیکاری از کارگران مرغداری های آسیب دیده در خراسان جنوبی


معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگرانی که از واحدهای مرغداری در خراسان جنوبی تعدیل شده اند، بدون هیچ گونه محدودیت تحت حمایت بیمه بیکاری قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حاتم شاکرمی ظهر دوشنبه در نشست تخصصی با نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در زمینه مساعدت با جامعه کارگری نمره قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه تشکل های کارگری و کارفرمایی، نمایندگان صنف بزرگی هستند، اظهار کرد: طی سال های گذشته دولت توجه خوبی به کمیت و کیفیت تشکل ها داشته است.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در دولت جاری شاهد رشد 72 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی بودیم که گامی ارزنده است.

شاکرمی اظهار کرد: عضویت در تشکل ها یا مانع از عضویت اجباری نیست اما با پذیرش این مسئولیت باید عدالت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی اجرای عدالت اجتماعی را یکی از وظایف اعضای تشکل های کارگری و کارفرمایی دانست و گفت: اگرچه این امر در خراسان جنوبی از نظر کمی و کیفی رشد داشته اما هنوز جای کار دارد.

سهم 90 درصدی واحدهای کوچک در اشتغال کشور شاکرمی با اشاره مزد و معیشت کارگری بیان کرد: در میانگین هفت سال گذشته بر اساس ماده 41 قانون، افزایش مزد کارگران نسبت به تورم، دو درصد بیشتر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیمه بیکاری از کارگران مرغداری های آسیب دیده در خراسان جنوبی

حمایت بیمه بیکاری از کارگران مرغداری های آسیب دیده در خراسان جنوبی