مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25سياسي

اختصاص 70میلیارد برای اشتغال روستایی و پایدار در خلخال و کوثر


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: هفتاد میلیارد تومان در بحث اشتغال روستایی و پایدار برای شهرستان های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال ضمن اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان های خلخال و کوثر در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و تولیدی و مباحث اشتغال خبر داد و اظهار کرد: هفتاد میلیارد تومان در بحث اشتغال روستایی و پایدار برای شهرستان های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

وی افزود: با تلاش مجموع  نمایندگان استان اردبیل در خانه ملت، بودجه استان در فصل جدید، بیش از 60 درصد افزایش دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری شهرستان شدن بخش خورش رستم خبر داد و بیان کرد: برای بهسازی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خلخال نیز 6 میلیارد تومان اعتبار تخصیص و اقدامات لازم در این خصوص آغاز خواهد شد.

بهره برداری از طرح های عمرانی و تولیدی در شهرستان خلخال فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام  دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر، بیش از 35 پروژه و طرح عمرانی و تولیدی با 295 میلیارد تومان به صورت ملی در بحث برق، گازرسانی، عمران شهری و روستایی به بهره برداری خواهد رسید که شاخص ترین ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70میلیارد برای اشتغال روستایی و پایدار در خلخال و کوثر

اختصاص 70میلیارد برای اشتغال روستایی و پایدار در خلخال و کوثر