مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-25سياسي

اندر خم واکسن کرونا


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرستو مهر دوست؛ چرا واکسن ایرانی بله اما واکسن خارجی ساخت آمریکا و انگلیس نه؟! این سوال، بحث داغ این روزهای کرونایی است که افکار بسیاری از مردم دنیا علی الخصوص مردم کشور خودمان را به خود مشغول ساخته است.

- تحریم دارویی یعنی همان هایی که امروز توان خرید انسولین و بسیاری از دارو های ضروری را از ما می گیرند، واکسن کرونا را که حتی فاز های انسانی آن هم به صحت و اطمینان ایمنی نرسیده با روی باز به ما هدیه می دهند حتی رایگان! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، پرستو مهر دوست؛ چرا واکسن ایرانی بله اما واکسن خارجی ساخت آمریکا و انگلیس نه؟! این سوال، بحث داغ این روزهای کرونایی است که افکار بسیاری از مردم دنیا علی الخصوص مردم کشور خودمان را به خود مشغول ساخته است.

چرا واکسن ایرانی بله اما واکسن خارجی ساخت آمریکا و انگلیس نه؟! این سوال، بحث داغ این روزهای کرونایی است که افکار بسیاری از مردم دنیا علی الخصوص مردم کشور خودمان را به خود مشغول ساخته است.

در این مجال، می خواهیم به یک نتیجه برسیم که بهترین کار در این شرایط چیست.

فکر می کنم همه ما عبارت تحریم دارویی را شنیده ایم، تحریم دارویی یعنی همان هایی که امروز توان خرید انسولین و بسیاری از داروهای ضروری را از ما می گیرند، واکسن کرونا را که حتی فازهای انسانی اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر خم واکسن کرونا

اندر خم واکسن کرونا