مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-25اجتماعي

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی کردستان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی به صورت مجازی در فضای شاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الله نریمانی بعدازظهرامروز در نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان که در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد؛ گفت: باتوجه به اینکه در سال تحصیلی جاری نگرانی از شیوع بیماری برگزار می شود.

نریمانی افزود: راهیان نور دانش آموزی باهدف آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امسال باتوجه به شرایط و وضعیت شیوع ویروس کرونا، در بستر فضای مجازی شاد برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان بر شرکت حداکثری دانش آموزان متوسطه اول و دوم در اردوی راهیان نور مجازی به ویژه با همراهی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و اولیای دانش آموزان در این حرکت فرهنگی تاکید کرد.

وی از تولید محتوای الکترونیکی و بارگذاری محتواهای تولید شده در خصوص راهیان نور با محوریت آشنایی دانش آموزان با آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانال های شبکه شاد استانی خبر داد و گفت: مراسم نمادین استانی اردوی راهیان نور مجازی در روز 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد و زمان شروع اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی تا 31 فرودین ماه 1400 خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی کردستان

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزی کردستان