مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-25سياسي

تامین خوراک دام در کشور نیازمند عزمی جهادی است


امام جمعه یزد با بیان این که برای کشور ما با ظرفیت های بسیار ناپسند است که ذرت، جو و سویا را وارد کنیم، گفت: تامین خوراک دام در کشور نیازمند عزم جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار با مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: غذای حلال زمینه رشد معنوی انسان را فراهم می کند و البته دامنه گسترده ای دارد و در امور اجتماعی نیز بسیار موثر است زیرا سلامت محیط، زیست و انسان و جامعه را نیز در بر می گیرد.

وی با اشاره به خاطره ای از امام خمینی(ره) در پاریس افزود: امام غذایی را که از گوشت گوسفندی که بدون طی روال قانونی ذبح شده بود، رد کردند و این نشان از پای بندی ایشان به غذای حلال از جمیع جهات داشت.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قیمت گوشت، مرغ، شیر، تخم مرغ و بسیاری دیگر از فرآورده های دامی در کشور ما به خوراک دام وابسته است و مدام گران می شود، عنوان کرد: برای کشور ما پسندیده نیست که وابسته به واردات ذرت، جو و سویا به عنوان خوراک دام باشیم.

ناصری بیان کرد: در کشور ما ظرفیت بسیاری برای تولید این محصولات و قطع وابستگی به خارج از کشور وجود دارد و مسئولان امر باید با یک حرکت جهادی، این اقدام را در همه استانها آغاز کنند و شرایطی فراهم آورند که هر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین خوراک دام در کشور نیازمند عزمی جهادی است

تامین خوراک دام در کشور نیازمند عزمی جهادی است